REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Duża niemiecka sieć drogerii stawia na Wrocław. Ulokuje tu swoją polską centralęartykuł
Pokaż artykuł
Duża niemiecka sieć drogerii stawia na Wrocław. Ulokuje tu swoją polską centralę
Nowa, zagraniczna sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH wchodzi do Polski. Na swoją centr...
[Polska] Stabilna sytuacja na rynku handlowym, rosną obroty centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilna sytuacja na rynku handlowym, rosną obroty centrów handlowych
Z danych zebranych przez Polską Radę Centrów Handlowych wynika, że w pierwszym półroczu 2016 roku ob...
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie 2024 roku w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw. Znaczna większość nowej podaży, bo ponad 90%, zrealizowana została w formie parków handlowych. W budowie znajduje się obecnie 380 tys. mkw., z czego aż 78% zaplanowane jest do oddania jeszcze w tym roku.
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejneartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejne
Parki handlowe zwiększają potencjał w sektorze i umacniają swoją pozycję na rynku. Rośnie grupa inwestorów realizujących projekty w tym formacie.
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowejinwestycja
Pokaż inwestycję
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej
Gliwice, Wincentego Pola 16
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
Smart Park buduje nowy park handlowy w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Smart Park buduje nowy park handlowy w woj. śląskim
Smart Park Poland jest w trakcie budowy kolejnego nowego parku handlowego. Tym razem w województwie śląskim, w południowej części Polski. Prace budowlane przy Smart Park Tarnowskie Góry są w pełnym toku. Inwestycja zlokalizowana w dzielnicy Lasowice, w bezpośrednim sąsiedztwie działającego marketu Lidl oraz stacji paliw BP, wzbogaci ofertę handlowo-usługową miasta. Nowy park handlowy zaoferuje ok. 4 000 mkw. powierzchni najmu.
Zielone Osiedleinwestycja
Pokaż inwestycję
Zielone Osiedle
Nisko, Melchiora Wańkowicza
Drucianka Praskainwestycja
Pokaż inwestycję
Drucianka Praska
Warszawa, Objazdowa
Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w Krakowie
Centrum Handlowe Bonarka poszerzyło swoją ofertę w segmencie mody męskiej oraz biżuterii luksusowej. Do grona najemców dołączyły dwie marki odzieżowe z kolekcją męską: w stylu włoskim Borgio i rodzima marka Recman. Nowym najemcą jest też jubiler SAVICKI, oferujący bogaty wybór biżuterii luksusowej. Nowy salon w Krakowie otworzyła również​​ amerykańska marka Crocs.
Galeria Wołomin będzie większa. Po rozbudowie pojawią się w niej dwa duże sklepy znanych marekartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Wołomin będzie większa. Po rozbudowie pojawią się w niej dwa duże sklepy znanych marek
Galeria Wołomin już wkrótce powiększy się o prawie 3 000 mkw. do łącznej wielkości ok. 34 000 mkw. GLA. W powiększonej części przygotowywane są dedykowane przestrzenie dla marek HalfPrice oraz Sinsay. Galeria w nowej powiększonej odsłonie przyjmie klientów w marcu przyszłego roku.
[Wrocław] Przedstawiciele Wroclavii nie potwierdzają otwarcia w każdą niedzielęartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Przedstawiciele Wroclavii nie potwierdzają otwarcia w każdą niedzielę
– Ustawa nie precyzuje wielu istotnych kwestii i dotąd ulegała licznym zmianom – tłumaczy Anna Kula,...
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.
Pomimo wprowadzenia częściowego zakazu handlu w niedzielę rozwój rynku powierzchni handlowych w Pols...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Dąbrowa] Osiedle Dąbrowa
Dąbrowa, Przeźmierowo
Nowe Katowickie Centrum Biznesuinwestycja
Pokaż inwestycję
dostępna powierzchnia
2142 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.90
Asfaltowa 21inwestycja
Pokaż inwestycję
Asfaltowa 21
Wrocław, Krzyki, Asfaltowa 21
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?artykuł
Pokaż artykuł
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?
dm podsumowuje trzy lata działalności w Polsce i ogłasza dalszą ekspansję: prawie 80 sklepów do końca 2025 roku oraz podwojenie liczby drogerii w perspektywie najbliższych 3 lat. Sieć umacniania strategię omnichannel w Polsce, rozwija e-commerce i punkty ekspresowego odbioru zakupów, zwiększając dostępność swoich usług w całym kraju.
W Sanoku powstanie duży park handlowy Brama Bieszczad [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Sanoku powstanie duży park handlowy Brama Bieszczad [WIZUALIZACJE]
Kolejna duża inwestycja handlowa w województwie podkarpackim. W blisko 35-tysięcznym Sanoku powstanie pierwszy i największy park handlowy Brama Bieszczad. Inwestorem jest firma Refield, która właśnie zaprezentowała swoją inwestycję w nowym, odświeżonym formacie. Początkowo planowany park handlowy miał być dużo mniejszy i zapewniać podstawową ofertę, ale dostępność terenu i duże zainteresowanie skłoniło inwestora do powiększenia projektu, a co za tym idzie zaplanowania kompletnego miksu najemców.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gogolin] Nowe centrum w Gogolinie
Gogolin, Krapkowice
REKLAMA